Wednesday, July 6, 2011

Happy Birthday Friend!

dear readers,
harini nak cerita pasal..

yeahh,, birthday dia 1Julai...
siapa dia? Oh,, anak Datuk Ibrahim :) 

Sharizal Datuk Ibrahim..
kawan kelas..
sebenarnya tak tahu pape punn. tahu2 jee .
diorang kata nanti call Irfan suruh naik kelas lepas rehat..
suruh naik?? rasa pelik lah.
 kenapa pulak nak kene suruh naik ?
bukan dye pandai naik sendiri ke??

ohhh,,,
baru lah aku tahu yang diorang sebenarnya nak buat suprise dekat Shahrizal..
masa dah call tue, irfan pun ajak lah Shahrizal naik sekali...
kteorang ramee-rame prepare belon, kek sume dlm kelas...

Shahrizal depan kelas macam takut-takut je nak masuk kelass.
dye ingatkan kiteorang sume nak baling tepung dekat diaa..
then, dia masuk, ramai2 nyanyikan lagu HAPPY BIRTHDAYY....
baling belon je dekat diaaa. 
Shahrizal cakap dia tak suka tepungg..

ohh,, salah 1 belon tue aku dah coppp dulu.. warna hijauu... 
aku namakan Mr Nerdyy.. 
dye nampak macam nerd dan suka sangat menyebok bila orang nak bergmbarr... --'

OTW nak buat Mr Nerdyy


DONE! wajah Comel Mr Nerdyy dah siap...


tengok tuee. nyebokk je... 


Malas nak tarukk gambar Mr Nerdyy nie banyak2...
nanti dye BANGGA.. ;D

 budak2 kelas aku main tepung gakk. diorang bukan nya kesah pun Shahrizal suka ke takk..
saja je nak kena kan diiaaa.
geng2 Shahrizal sampai main baling telur laii.. 
aku tak join tepung telur niee. tak suka kotorr..


Lastly,They all live happy ever after (_)(_) xoxo


No comments:

Post a Comment