Sunday, May 8, 2011

Kem Herba Sungai Congkak :)

dear readers ,

suda 4 weeks aku tak online facebook, and 1month tak update blog niee..
macam macam cerita nak bagitahu, tapi, tak ada masa nak menaip.. :|
4hari aku g kem, kem kepimpinan KRS peringkat daerah.

kem tuu memang memanglah best jugaks...
ramai kenalan baru.. :))


first sampai boring, sebab hujan,... cikgu pergi daftarkan nama sekolah aku.. 
kteorang hanya duduk dekat dewan makan sementara tunggu hujan redaa sebelum pasang khemah,...
hari pertama kem, aku berkenalan dengan jiran sebelah.. diorang dari sekolah taman seraya, semua form4. 
diorang memang baikk sangat..
helper-helper 





dari petang sampai lah malam hari pertama tue dengar ceramahh jee.. agak membosankan lah jugakss..
hari kedua, buat aktiviti ekod jadual yang diberi and group masing2 :)
aku group P4 sekolah Ampang :) 

 aktiviti ikhtiar hidup antara sekolah-sekolah
 bersenam pada setiap pagi sebelum memulakan aktiviti



 Malam Kebudayaan



 aktiviti Gajet antara sekolah-sekolah
 aktiviti Ikatan
 Aktitviti Pertolongan Cemas
 aktiviti Orientary (kompas)

Aktiviti ..... ape tahh, aku tak engat. tapi, aktiviti nie kteorang buat monkey crowl

 Malam pengurusan Jenazah 
selepas habis semua aktiviti pada setiap hari, ketua platun semua kene lapor dekat PENGHULU.



same lah hari yang ketiga punya buat aktiviti dalam jaduall :)
malam tue pulak, malam kebudayaan, group aku kene buat Dikir barat...

time tengah berbincang pasal dikir barat


hari keempat, hari last,, hari kteorang sume amik hadiahh :)
group aku menang malam kebudayaan tempat pertama dikir barat... 
lepas dah habis tuee pun balikk...
malas nak tulis byk2.. kbye.
xoxoxoxoxoxoxo 

No comments:

Post a Comment