Sunday, January 2, 2011

SCHOOL!!

hello,
da lama tak update blog nie..
haisshh . ainie, sekolah bermula.
so, aku pun mengglabah lah nk siap berangkat ke skolah.

ainie dpt jumpe kengkwn balik.
and aku miss gile seorng perempuan yang bernama FARAH ATIQAH.
haha.. she my BFF from drjah 2.. bukan tak miss kwn2 yang lain. miss jugak.. tp yang aku paling miss je lah aku tulis.. :))
kwn2 yang lain selalu jumpe so, tak miss sgt :)
jam sudah pukul 10.47, aku janji ngan aisyah pkul 11. sempat ke siap dlm masa 13min nie?

ainie jugaks aku dpt jumpe my haters and my lovers!
okey lah.. aku pun tak tahu apa nak tulis. macam org budu je ayat aku .. nnt kalau ade cite, aku cite lah byk2. thxx 4 baca! babai.. xoxo

No comments:

Post a Comment